חשבון פשוט
מערך שירות הלקוחות של חברת "מי התנור" ממשיך להתחדש, ומשיק: חשבון תקופתי משודרג שמציג באופן פשוט ונוח רק מידע רלוונטי ומותאם אישית ללקוח

בחברת "מי התנור" ממשיכים לשפר ולייעל את מערכת שירות הלקוחות שלהם. כעת מציגה החברה חשבון תקופתי חדש שנשלח בימים אלו לבתי הלקוחות ו/או לדואר האלקטרוני עבור לקוחות שנהנים משירות חשבון למייל.

 

בחברה זיהו כי עבור לקוחות רבים חשבון המים מורכב, אינו ברור דיו ועמוס בנתונים לא רלוונטיים, ולכן שמו למטרה לפשט ולהציג באופן ברור ושקוף את חשבון המים עבור הלקוחות. לשם השגת מטרה זו, הנהלת החברה פנתה אל חברת "סופרביל" בניהולה של דבי פישמן, המתמחה יותר מ-25 שנה בפרויקטים מורכבים שמטרתם להנגיש ולפשט חשבונות ושוברים לתשלום במגוון תחומים.

 

לאחר שיח משותף ועבודה מאומצת של "סופרביל" עם הנהלת התאגיד ועם מיכל זמיר, מנהלת שירות הלקוחות ב"מי התנור " מטעם חברת מלגם, שובר התשלום החדש מושק כעת ונשלח בימים אלו ללקוחות "מי התנור".

 

השובר החדש מציג חלוקת נתונים לפי נושאים בהתאמה אישית, בצורה שמקלה על הלקוח להתמודד עם עומס המידע. פרטי הלקוח, הודעות, כמויות הצריכה, התעריפים וסיכום החיובים יוצגו בנפרד ובצורה מסודרת. בנוסף, בשובר תופיע תיבת הודעות אישית שם יעודכן הלקוח במידת הצורך אודות צריכה חריגה, החלפת מד מים וכדומה.

 

מחברת "מי התנור" נמסר כי בשובר התשלום בוצעה התאמה חשובה גם עבור הלקוחות שלהם בצפון הגולן, וכעת רוב השדות שיופיעו בחשבון יצוינו גם בעברית וגם ערבית. חידוש נוסף שנועד להקל על הלקוחות הוא ברקוד לתשלום נוח באמצעות הטלפון הנייד, ללא הקלדת נתונים.

בחברה מציינים שכמו בכל פרויקט חדש, ייתכנו שיבושים ופונים ללקוחות לבדוק היטב את הנתונים שמופיעים בחיוב ובמקרה של אי התאמה לפנות לחברה.

 

מנכ"ל "מי התנור", רו"ח אברהם בראל, אמר כי "השקת שובר התשלום החדש מהווה נדבך נוסף בשיפור שירות הלקוחות של החברה, וזאת בהמשך להנגשת מרכזי השירות ושדרוג חוויית השירות בדיגיטל ובכלל". הוא הוסיף כי "השובר החדש יציג באופן שקוף את המידע הרלוונטי והוא מותאם אישית ללקוח באופן פשוט בהיר וידידותי. חשוב לחברה שהלקוחות יבינו היטב את אופן חישוב החיוב.

 

נמשיך לפעול למען שיפור השירות ללקוחותינו, הן בשדרוג ופיתוח תשתיות והן באמצעות מערך שירות הלקוחות".