חברת "מי התנור" מסיימת בימים אלו עבודות לשדרוג קו ביוב בתוואי מקביל לכביש 99 שבקריית שמונה

קו 99

חברת "מי התנור" מסיימת בימים אלו עבודות לשדרוג קו ביוב בתוואי מקביל לכביש 99 שבקריית שמונה. היקף ההשקעה בפרויקט- 550,000 ₪

חברת "מי התנור" מסיימת בימים אלו פרויקט לשדרוג קו ביוב בקריית שמונה, בתוואי מקביל לכביש 99, מאזור תחנת הדלק בל ועד לכיכר יובלים.

הרקע לקיום העבודות הוא בהימצאותו של קו ביוב ישן שהיה במקום זה עשרות שנים וגרם לסתימות ולגלישות ביוב. ב"מי התנור" מייחסים לפרויקט זה חשיבות רבה לאור מצבו הרעוע של הקו ובזבוז המשאבים שהיו כרוכים בטיפולים תכופים.

העבודות התנהלו בתנאים מורכבים בשל תוואי השטח, ובמסגרתן בוטל הקו הישן ובמקומו הונח  קו חדש ותקני מסוג Pvc , באורך של 360 מטר ובקוטר של 200 מ"מ.

העבודות בוצעו על ידי חברת שואבי הגליל, בליווי צמוד של איתן ורסולקר, סגן מנהל תפעול אזורי ב"מי התנור", בפיקוחו של אבנר כץ מחברת "מוטי הוניג הנדסה" ובתיאום מול עיריית קריית שמונה. 

מ"מי התנור" נמסר כי השלמת הפרויקט תצמצם משמעותית תקלות בקו ותשפר את אמינות הולכת השפכים. עוד נמסר כי הפרויקט מהווה חלק מתוכנית השקעות סדורה וכי היקף ההשקעה עומד על 550,000 ₪.

מנכ"ל חברת "מי התנור" רו"ח אברהם בראל: "חברת 'מי התנור' פועלת ללא הרף למען שדרוג התשתיות בקריית שמונה ושמה לנגד עיניה את איכות החיים של התושבים כערך עליון. במקרה הנ"ל, מצבו הרעוע של הקו הישן חייב את שדרוגו בחדש ובכך נימנע ככל הניתן מתקלות, ממפגעים ומבזבוז משאבים שמתווספים אליהן".