חברת "מי התנור" החלה בימים אלו עבודות לשדרוג תשתיות המים ברחוב דרור בקצרין

נותנים דרור להשקעות בקצרין

 חברת "מי התנור" החלה בימים אלו עבודות לשדרוג תשתיות המים ברחוב דרור בקצרין. היקף ההשקעה בפרויקט – 500,000 ₪

חברת "מי התנור" החלה בימים אלו פרויקט לשדרוג תשתיות המים ברחוב דרור שבקצרין. העבודות מתנהלות ע"י חברת נאיל סבג ובניהול ופיקוח של ישי ליבשטיין מחברת ארלב הנדסה, בליווי צמוד של אלי בן דוד, רכז אזורי ב"מי התנור" ובתיאום מלא עם המועצה המקומית קצרין.

במסגרת העבודות שמתנהלות מהכניסה לרחוב דרור ועד לטיילת נווה, תשתית המים הישנה שקיימת זה 30 שנים ועוברת בחלקה בשטחים פרטיים תבוטל  ותוחלף בקו פלדה חדש ותקני .

הקו החדש שיעבור כולו בשטחים ציבוריים הינו באורך של 300 מטר ובקוטר של 4 צול.

מ"מי התנור" נמסר כי השלמת הנחת תשתית המים החדשה  תצמצם משמעותית פיצוצי צנרת ותשפר  את אמינות אספקת המים ברחוב. עוד נמסר, כי לאור התנאים מורכבים בשטח ותקופת החגים שבאה עלינו לטובה, הפרויקט צפוי להימשך שלושה חודשים.

במהלך העבודות צפויים ברחוב שיבושים בתנועה, שתוכוון ע"י משטרת ישראל בהתאם לצורך. הפרויקט, מהווה חלק מתוכנית השקעות סדורה ויושקעו בו 500,000 ₪.

מנכ"ל מי התנור רו"ח אברהם בראל: "אנו שמחים לבצע פרויקט חשוב נוסף בקצרין. לצד פיתוח תשתיות חדשות שמסייעות להתפתחות של היישוב, עבודות לשדרוג התשתיות הישנות מהוות נדבך משמעותי בפעילות החברה, שכן תכליתן היא שיפור איכות החיים של התושבים באמצעות תשתיות מים וביוב חדשות ותקניות. נמשיך לפעול בתיאום מלא ובשיתוף פעולה עם המועצה המקומית קצרין לטובת קידום פרויקטים נוספים ולמען איכות החיים של תושבי קצרין".