בימים אלו מתנהלות עבודות בשיתוף עם חברת מקורות להכפלת כמות המים שמוזרמת לקצרין. השלמת העבודות תאפשר לתאגיד "מי התנור" לספק מים לשכונות חדשות שיוקמו ביישוב.

חברת "מי התנור" ממשיכה לפעול באופן נמרץ לטובת התרחבותה של קצרין. לאור תנופת הפיתוח המואץ והמבורך שקצרין חווה, תאגיד "מי התנור" יזם פנייה לחברת מקורות בבקשה לבצע במשותף עבודות שתכליתן הכפלת כמות המים שתוזרם לקצרין.

 

בשלב ראשון של העבודות שודרגו  מפרטי המים שבאמצעותם מקורות מספקת מים לחברת "מי התנור", באופן שהוביל לכך שחיבורי הצרכן הוגדלו ל-8 צול .

העבודות הנ"ל  בוצעו ע"י חברת מקורות תוך שיתוף פעולה מלא ומבורך עם התאגיד.

בשלב הבא, מפרטי המים המשודרגים יחוברו לתשתיות המים הציבוריות ועבודות אלו, שצפויות להימשך כשבועיים, יבוצעו ע"י חברת אביב שבתאי, בהנחיה ופיקוח של שמעון פלס, מנהל התפעול של מי התנור, ובליווי צמוד של אלי בן דוד, סגן מנהל תפעול של התאגיד בקצרין.

 

ב"מי התנור" מבקשים לציין כי מהלך זה יכפיל את כמות המים שתוזרם לקצרין ובכך יסופק מענה הולם לשכונות חדשות שיוקמו ולאמינות אספקת המים בשכונות קיימות, בדגש על חודשי הקיץ . כל זאת לרווחת התושבים ברחבי היישוב.

 

עוד נמסר כי במהלך העבודות נדרש ניתוק קו ראשי של מקורות, מה שהיה אמור לגרום להפסקת מים ממושכת בקצרין, אך זו נמנעה הודות להיערכות ולמוכנות התאגיד לספק מים מחיבורים נוספים.

 

מנכ"ל מי התנור רו"ח אברהם בראל: "לצד שדרוג תשתיות ישנות שקיימות ברחבי קצרין, אנו יוזמים פרויקטים ופועלים ללא הרף בתיאום עם המועצה המקומית קצרין, לטובת פיתוח תשתיות חדשות שיאפשרו

ליישוב להתפתח ולשגשג. השלמת העבודות הנ"ל תאפשר פיתוח שכונות ועסקים חדשים וגם תשפר את אמינות אספקת המים לבתים ולעסקים קיימים ועל כך אנו מברכים".